Det gode selskap : omdømmebygging i praksis
Nils M. Apeland
Bok Bokmål 2010
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Utgitt | [Høvik] : Hippocampus , 2010
|
Omfang | 206 s. : ill.
|
Utgave | 2. utg.
|
Opplysninger | 1. og 2. utgave har samme ISBN. - 1. utg. 2007
|
Emner | Bedriftsledelse
Informasjonsvirksomhet PR Bedrifter Vis mer... Informasjonsarbeid
Kommunikasjon Kommunikasjon - Bedriftsledelse Ledelse Offentlig virksomhet Omdømmebygging Organisasjoner Organisasjonsutvikling PR-virksomhet Erfaringskompetanse Informasjon og samfunnskontakt Markedsføring Merkevarer Omdømme Verdilære (Bedriftsøkonomi) merkevarebygging Informasjonsarbeid(bedriftsøkonomi) PR-virksomher Public relations Informasjon og samfunnskontakt((NO-TrBIB)HUME26276) Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) Merkevarer((NO-TrBIB)HUME19596) Omdømme((NO-TrBIB)HUME21142) omdømme ledelse merkevarebygging merkevareledelse markedsføring omdømmebygging branding anseelse |
Dewey | |
ISBN | 8299705215. - 9788299705219. - Nkr 499.00
|
ISBN(galt) |