Teaching as a reflective practice : the German didaktik tradition
edited by Ian Westbury, Stefan Hopmann, Kurt Riquarts
Tale på CD Engelsk 2016
Medvirkende | Gudmundsdottir, Sigrun (medforfatter)
Hiller, Gotthilf Gerhard (medforfatter) Hopmann, Stefan (medforfatter) Humboldt, Wilhelm von (medforfatter) Vis mer... Kirsch, Arnold (medforfatter)
Klafki, Wolfgang (medforfatter) Künzli, Rudolf (medforfatter) Lüth, Christoph (medforfatter) Menck, Peter (medforfatter) Neubrand, Michael (medforfatter) Nordtømme, Nils P. (medforfatter) Reinertsen, Anne (medforfatter) Reinhold, Peter (medforfatter) Riquarts, Kurt (medforfatter) Roth, Heinrich (medforfatter) Senn-Fennell, Christiane (medforfatter) Wagenschein, Martin (medforfatter) Weniger, Erich (medforfatter) Westbury, Ian (medforfatter) |
---|---|
Utgitt | Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2016
|
Omfang | 17 t. 2 min.
|
Opplysninger | Talesyntese. - Fra forlagets omtale: This volume presents a mix of translations of classical and modern papers from the German Didaktik tradition, newly prepared essays by German scholars and practitioners writing from within the tradition, and interpretive essays by U.S. scholars. It brings this tradition, which virtually dominated German curricular thought and teacher education until the 1960s when American curriculum theory entered Germany - and which is now experiencing a renaissance - to the English-speaking world, where it has been essentially unknown.
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-16-23374-0
|
Teaching as a reflective practice : the German didaktik tradition
edited by Ian Westbury, Stefan Hopmann, K...
Daisy lydbok · Engelsk · 2016
Tilhører NLB
Vis hos NLB
edited by Ian Westbury, Stefan Hopmann, K...
Daisy lydbok · Engelsk · 2016
Tilhører NLB
Vis hos NLB