
Principles of marketing
Philip Kotler
Bok · Engelsk · 2012
Medvirkende | Armstrong, Gary (medforfatter)
|
---|---|
Utgitt | Boston : Pearson , cop. 2012
|
Omfang | 637, 28, 24, 8, 136 s. : kol.ill.
|
Utgave | 14th ed.
|
Opplysninger | Har bibliografi, innholdsfortegnelse, ordliste, register
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 0-273-75243-X. - 978-0-273-75243-1 : Nkr 790.00
|
Hylleplass | q 658.8 K
|
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Tønsberg og Færder bibliotek: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)