Principles of marketing
Philip Kotler
Bok · Engelsk · 2012
| Medvirkende | |
|---|---|
| Utgitt | Boston : Pearson , cop. 2012
|
| Omfang | 1 b. (flere pag.) : ill.
|
| Utgave | 14th ed.
|
| Emner | |
| Dewey | |
| ISBN | 027375243X. - 9780273752431
|
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Tønsberg og Færder bibliotek: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)