
Hundre års billedkunst - 4 : Abstraksjon, nonfigurasjon og neo-dada
regi Erik Dæhlin
Dias · Bokmål · 1996
Utgitt | Norge : Norsk filminstitutt , 1996
|
---|---|
Omfang | 37 bilde + Teksthefte
|
Opplysninger | 4.del i lysbildeserien "Hundre års billedkunst": Abstraksjon, nonfigurasjon og neo-dada - det uendelige og det fjerne". Etter 1945 fekk bildekunst der vi ikkje umiddelbart kjenner att noko frå den ytre røynda, ein brei plass i "kunstlandskapet". På same tid som former, fargar og linjer formidlar noko nære, kan desse bilda uttrykkje noko heilt motsett: det uendelege og kosmos. Bildehoggarar brukte ofte stål, nylon og anna moderne materiale som gav assosiasjonar til teknologi og vitskap. I 1950-åra tok særleg franske og amerikanske kunstnarar opp trender frå 40 år tidlegare. Dei bygde bilda sine av daglegdagse ting som skrap, avisutklipp og foto. Føremålet var å gi uttrykk for den samansette og motsetningsfylte verda vår.. - 9700509
|
Emner | Albers, Josef
Arman Brancusi, Constantina Cèsar Vis mer... Dubuffet, Jean
Gabo, Naum Gundersen, Gunnar S. Haukeland, Arnold Jacobsen, Robert Johns, Jasper Jorn, Asger Kandinsky, Vasily Kooning, Willem de Louis, Morris Malevitsj, Kasmir Manessier, Alfred Mondrian, Piet Mortensen, Richard Newman, Barnett Pollock, Jacson Rauschenberg, Robert Rothko, Marc SMITH, DAVID Saint Phalle, Niki de Soulages, Pierre Staël, Nicolas de Tatlin, Vladimir Weidemann, Jakob Kunsthistorie - Abstrakt kunst |
Dewey |