Kunden er sjefen! : hvem skal en bedrift tilfredsstille? Eiere, styret, ledere, medarbeidere, lokalsamfunnet eller myndigheter? : med så mange hensyn å ta, er det lett å glemme det viktigste - kunden!
Atle Hovi
Bok Bokmål 2008 · Lokalsamling
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | Bergo, Aud Eva (Illustratør)
|
Utgitt | [Oslo] : Kolofon , 2008
|
Omfang | 142 s. : ill.
|
Emner | Bedrifter
Bedriftskultur Hoteller Markedsføring Vis mer... Service
Servicenæringer Øystre Slidre - Beitostølen Kundeservice Bedriftsledelse Kundebehandling kundetilfredshet kunder kundebehandling bedrifter service |
Sjanger | |
Geografisk emneord | |
Dewey | |
ISBN | 9788230004357 : Nkr 298.00
|
ISBN(galt) |