
Intern markedsføring
Johan Arndt og Alfred Friman (red.)
Bok · Bokmål · 1984
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | Oslo : Tanum-Norli , 1984
|
Omfang | 271 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Markedsføring
markedsføring rekruttering bedriftsøkonomi kompetanseutvikling informasjon organisering ledelse organisasjonsteori organisasjon kommunikasjon |
Dewey | |
ISBN | 8251818095 : Nkr 189.00
|
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Stord har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Levanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Østre Toten folkebibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)