Raketter og rebeller : strategi for ledere og andre som vil bygge merkevarer folk bryr seg om


Monna Nordhagen og Kirsti Rogne ; [illustrasjoner i boken: Vegard Aspelund, Oliver Riches og Truong Vu Pham]
Bok Bokmål 2017
Medvirkende
Aspelund, Vegard (illustratør)
Pham, Truong Vu (illustratør)
Riches, Oliver (illustratør)
Rogne, Kirsti (forf.)
Utgitt
Bergen : Fagbokforl. , cop. 2017
Omfang
267 s. : ill.
Opplysninger
Denne boken om merkevarestrategi inneholder nye metoder og verktøy som er tilpasset vår tid. Bruk dem når du vil posisjonere en merkevare så den står tydelig frem på konkurransearenaen. Gi merkevaren en personlighet folk kan identifisere seg med. Gi folk gode grunner til å bli lojale støttespillere som heier på merkevarens prosjekt. En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere å rekruttere de flinkeste folkene, og fører til at virksomheten verdsettes høyere. Dette er en fagbok og en verktøykasse for dem som synes det er verdt å grave litt dypt for å sikte skikkelig høyt. Monna Nordhagen er strategidirektør i Scandinavian Design Group, fagbok-lesoholiker og seriegründer. Hun har en MBA fra BI og har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Kirsti Rogne er filolog med hovedfag i engelsk fra Universitetet i Oslo. Hun har jobbet internasjonalt med merkevarer i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling og kommunikasjon siden 2000. Raketter og rebeller er også tilgjengelig som eBok.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-450-2176-9(h.)

Bibliotek som har denne