Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis


Jens Barland (red.), Tor Bang, Arne Krokan, Monica Viken
Bok Bokmål 2016
Utgitt
[Oslo] : Cappelen Damm Akademisk , 2016
Omfang
248 s.
Emner
Innholdsmarkedsføring : (No-TrBIB)HUME28704
Markedføring
innholdsmarkedsføring content marketing markedsføring digitale medier
content marketing
Dewey
ISBN
978-82-02-49704-0

Andre utgaver/formater

Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Bok · Bokmål · 2019
Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.) ; Tor Bang, Arne Krok...

Daisy lydbok · Bokmål · 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB
Innholdsmarkedsføring : konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis
Jens Barland (red.) ; Tor Bang, Arne Krok...

Tale på CD · Bokmål · 2021

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Bibliotek som har denne