Litteraturkanon i norskfaget : historiske liner, aktuelle utfordringar
Torill Steinfeld Torill Steinfeld, Bente Aamotsbakken, Mads Breckan Claudi
Bok Nynorsk 2022
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | Aamotsbakken, Bente (forf.)
|
---|---|
Utgitt | Bergen : Fagbokforlaget , 2022
|
Omfang | 231 sider
|
Utgave | 1. utgåve
|
Opplysninger | Kva skal vi lese, og korleis bør vi lese og tolke litteratur i skolen? Korleis har litteraturkanon endra seg? Slike spørsmål står sentralt i denne boka om litteraturundervisning i norskfaget frå ca. 1800 til dag. Boka omtalar og drøftar tekstutval, fagplanar, litteratursyn, lesemåtar, analysemetodar og litteraturhistorieskriving. Det blir lagt særleg vekt på litteraturutval for ungdomstrinna og den vidaregåande skolen. Siste kapittel tek opp fagfornyinga og dei gevinstar og utfordringar denne reforma fører med seg. Torill Steinfeld er professor emeritus ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, Universitetet i Oslo. Bente Aamotsbakken er professor emeritus ved Institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Mads Breckan Claudi er førsteamanuensis ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, Universitetet i Oslo.
|
Emner | Ungdomsskolen
Fagdidaktikk Kanon (Litteratur) Undervisning Vis mer... Litteratur(før- og grunnskolen) - Undervisning
Litteratur - Undervisning Fagdidaktikk((NO-TrBIB)HUME25951) Kanon (Litteratur)((NO-TrBIB)HUME06467) Litteratur((NO-OsBA)1119056) - Undervisning Litteratur((NO-OsBA)1144143) - Undervisning - Ungdoms- og videregående skole Undervisning((NO-TrBIB)HUME07899) |
Geografisk emneord | |
Dewey | |
ISBN | 9788245040111
|