I valgkampens hete : strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet


Bernt Aardal, Anne Krogstad og Hanne Marthe Narud (red.)
Tale på CD Bokmål 2004

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Fra forlagets omtale: Boka handler om samspillet mellom de tre viktigste aktørene i en moderne valgkamp: partiene, mediene og velgerne. Boka viser blant annet at politikkens medialisering har hatt konsekvenser for innholdet i valgkampen, og for hvem som har makt over dagsorden.
Medvirkende
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2004
Omfang
20 t. 27 min.
Opplysninger
Erik Severinsen
Emner
Dewey
ISBN
82-301-2853-7

Bibliotek som har denne

Andre utgaver/formater

I valgkampens hete : strategisk kommunikasjon og politisk usikkerhet
Bernt Aardal, Anne Krogstad og Hanne Mart...

Bok · Bokmål · 2004
Digital utgave: Søke-URL