Biblioteksøk
Vis søkeskjema
Søkeord
Søk
Nullstill filter
·
Nytt søk
Avgrens søket
Velg sortering
Sortering
Relevans (titler likest søkeord først)
Utgivelsesår (nyeste først)
Tittel
Person
Sortering
Søk kun i bestemt felt
Søk i alle felt
Tittel
Ord i tittel
Forfatter/Medvirkende
Emne/Omtalt
ISBN
Dewey-nr
Avgrens på brukernivå barn, voksen osv
Passer for
Barn og ungdom
Voksne
Avgrens på format. (Bok, DVD, Lydbok, etc.)
Alle formater/medier
Bøker
Lydbøker
Digitalt innhold
Blu-ray
DVD
Musikk - alle formater
Musikk på CD
Musikk på Vinyl
Musikk på DVD
Musikk på Blu-ray
Musikknoter
Tegneserier
Språkkurs
PC-spill
Playstation-spill
Xbox-spill
Nintendo-spill
Avgrens på språk
Alle språk
Norsk
Bokmål
Nynorsk
Engelsk
Svensk
Dansk
Afrikaans
Albansk
Amharisk
Arabisk
Armensk
Aserbadjansk
Asturiansk
Baskisk
Belarusisk
Bengali
Bosnisk
Bretonsk
Bulgarsk
Burmesisk
Cambodiansk
Dari
Dinka
Egyptisk
Engelsk (mellomengelsk)
Eskimo
Esperanto
Estisk
Etiopisk
Farsi
Filippinsk
Finsk
Flamsk
Flerspråklig
Fransk
Færøysk
Gaelisk
Georgisk
Gresk, klassisk
Gresk, moderne
Grønlandsk
Gujarati
Hausa
Hebraisk
Hindi
Igbo
Inarisamisk
Indonesisk
Ingen
Irsk
Islandsk
Italiensk
Japansk
Katalansk
Kikongo
Kinesisk
Kinyarwanda
Kirundi
Koreansk
Kroatisk
Kurdisk
Kurmanji
Kvensk
Latin
Latvisk
Litauisk
Lulesamisk
Makedonsk
Montenegrinsk
Nederlandsk
Nepalesisk
Nordsamisk
Norrøn
Oromo
Panjabi
Pashto
Polsk
Portugisisk
Romani
Rumensk
Russisk
Samisk (andre)
Serbisk
Shona
Skoltesamisk
Slovakisk
Slovensk
Somalisk
Sorani
Spansk
Språk ikke angitt
Swahili
Sørsamisk
Tagalog
Tamil
Tatarisk
Thai
Tigrinja
Tsjekkisk
Twi
Tyrkisk
Tysk
Ubestemt
Uigurisk
Ukrainsk
Ungarsk
Urdu
Uten språklig innhold
Vietnamesisk
Walisisk
Wolof
Xhosa
Yoruba
Fra år
Til år
Skjul avgrensninger
19 treff
trade marks
En undersøkelse av spesialmatprodusenters mulighet til å tilegne produkter merverdi gjennom valg av merkekonsept = : A study of farmers' opportunity to assign added value to food specialties [sic] by choosing a brand concept
Marius Værdal
Bok
·
Bokmål
·
2006
·
Vis mer
Bestill
En aggregert analyse av merkevarestrategier i norsk dagligvarehandel : hovedfagsoppgave ... = An aggregated analysis of brand strategies in the Norwegian grocery market
Beate Haakestad, Ellen Tangvald
Bok
·
Bokmål
·
2000
·
Vis mer
Bestill
Beskyttede betegnelser : status og utviklingstrekk for merkeordningen
Torbjørn Tufte
Bok
·
Bokmål
·
2006
·
Vis mer
Bestill
Beskyttede betegnelser: Tre case-studier fra Europa
Hanne Eldby, Torbjørn Tufte
Bok
·
Bokmål
·
2004
·
Vis mer
Bestill
Beskyttede betegnelser som landbrukspolitisk virkemiddel : rammevilkår for merkeordningen i Norge og EU
Anders Andgard, Torbjørn Tufte
Bok
·
Bokmål
·
2010
·
Vis mer
Bestill
Energi - regelverk, Svanemerket og BREEAM = : Energy - regulations, The Nordic Swan and BREEAM
Skoghøy, Jens Christian Andreassen
Bok
·
Bokmål
·
2012
·
Vis mer
Bestill
Differensiering gjennom merkevarebygging : merkevaren som konkurransefortrinn = Differentiation through brand building : the brand as competitive advantage
Flølo, Raymond Olav Marius
Bok
·
Bokmål
·
2009
·
Vis mer
Bestill
Markedsbasert konseptutvikling av økologiske merkeutvidelser av Nora syltetøy og Stabburet frossenpizza = : Marketbased concept development of organic brand extensions of Nora marmalade and Stabburet frozen pizza
Christine Haslerud
Bok
·
Bokmål
·
2008
·
Vis mer
Bestill
Tradisjon in [sic] - Trendy ut : forbrukerassosiasjoner til tradisjonelle matprodukter : en kvalitativ studie = Tradition in - Trendy out : consumers' associations related to traditional food products : a qualitative study
Britt Signe Granli og Cecilie Simonsen
Bok
·
Bokmål
·
2006
·
Vis mer
Bestill
Vektlegging av sporbarhet ved kjøp av biff = : Emphasis on traceability in beef purchasing
av: Inger Mundheim og Hilde Torsvik
Bok
·
Bokmål
·
1998
·
Vis mer
Bestill
The Protection of Geographical Indications : Law and Practice
Blakeney, M.
Bok
·
Engelsk
·
2014
·
Vis mer
Bestill
Identity-building in regional initiatives for rural development : comparing Ireland's lake district and Norway's mountain region
Torill Meistad, Svein Frisvoll og Johan F...
Bok
·
Engelsk
·
2003
·
Vis mer
Bestill
The Food Sector in Transition - Nordic Research : proceedings of NJF-seminar no. 313, June 2000
NJF-seminar
Bok
·
Engelsk
·
2001
·
Vis mer
Bestill
Consumer acceptance of innovations in traditional food : attitudes, expectations and perception = Forbrukeraksept av innovasjon i tradisjonsmat : holdninger, forventninger og persepsjon = L'acceptation d'innovations dans les aliments traditionells : attitudes, attentes et perception des consommateurs
Valérie Lengard Almlie
Bok
·
Engelsk
·
2012
·
Vis mer
Bestill
Potentials and challenges in farming and food systems of Globalgap rice in the Mekong delta of Vietnam
Thanh (Nguyen Ngoc)
Bok
·
Engelsk
·
2012
·
Vis mer
Bestill
Black economic empowerment in the South African wine industry : fair trade, power relations and socio-economic rights
Melkeraaen, Sigrid Steffensen
Bok
·
Engelsk
·
2009
·
Vis mer
Bestill
Animal products from the Mediterranean area
editors: J.M.C. Ramalho Ribeiro ... [et a...
Bok
·
Engelsk
·
2006
·
Vis mer
Bestill
The world wine market and the relevance of geographical indications for the European wine industry = : Verdens vinmarked og betydning geografiske betegnelser for europeisk vinindustri
Christine Kleppe
Bok
·
Engelsk
·
2005
·
Vis mer
Bestill
Intellectual property : The John & Kernick Guide : the legal way to protect your products, business, and innovations
compiled and edited by Mike von Seidel
Bok
·
Engelsk
·
1998
·
Vis mer
Bestill
Biblioteksøk
Meny
Startside
Lånekurv
English
Nynorsk
Davvisámegillii (Nordsamisk)
Valgt språk:Bokmål
Min profil
Mitt lånekort
Logg inn
Lukk meny