Raketter og rebeller : strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om


Monna Nordhagen og Kirsti Rogne ; illustrasjoner i boken: Vegard Aspelund, Oliver Riches, Petter Tangen, Joakim Grønli og Truong Vu Pham
Bok Bokmål 2020
Medvirkende
Aspelund, Vegard (illustratør)
Grønli, Joakim (illustratør)
Pham, Truong Vu (illustratør)
Riches, Oliver (illustratør)
Vis mer...
Utgitt
Bergen : Fagbokforlaget , 2020
Omfang
289 sider : illustrasjoner
Utgave
2. utgave
Opplysninger
Raketter og rebeller er som undertittelen sier skrevet for "deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om". Siden 1. utgave kom ut i 2017 har behovet for å bygge merkevarer blitt stadig mer aktuelt. Digitale merkevaren bygges gjennom brukeropplevelsen, og det betyr at merkevaren påvirkes av alt fra forretningsmodell til feilmeldinger. Dermed må alle i organisasjonen ha like god forståelse for merkevaren og hvordan de kan være med å styrke den.
Emner
Dewey
658.8 . - 658.827 (hovednummer)
ISBN
978-82-450-3351-9 (heftet)
Hylleplass
658.8 N

Bibliotek som har denne