Det samskapte merket : hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Trevail ; [oversatt av Adrian Peretz]
Bok Bokmål 2012
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | [Oslo] : Cappelen Damm akademisk , 2012
|
Omfang | 223 s. : ill.
|
Emner | Bedriftsledelse
Bedriftsøkonomi Innovasjon Merkevarer Vis mer... Varemerker
Innovasjon(bedriftsledelse) Varemerker(bedriftsøkonomi) Innovasjon((NO-TrBIB)HUME01485) Merkevarer((NO-TrBIB)HUME19596) Varemerker((NO-TrBIB)HUME07769) merkevarebygging branding samskaping innovasjon kundedrevet merkevarer innovasjonsvirksomhet brukermedvirkning varemerker |
Dewey | |
ISBN | 9788202367299 : Nkr 379.00
|
Det samskapte merket : hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Tre...
Daisy lydbok · Bokmål · 2022
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Tre...
Daisy lydbok · Bokmål · 2022
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Det samskapte merket : hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Tre...
Tale på CD · Bokmål · 2022
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Nicholas Ind, Clare Fuller og Charles Tre...
Tale på CD · Bokmål · 2022
Tilhører NLB
Vis hos NLB