Markedsføring : styring av kvalitet
Sigurd V. Troye
Bok Bokmål 1990 Sigurd Villads Troye
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Universitetsforl. , 1990
|
Omfang | 217 s. : ill.
|
Opplysninger | 4. oppl. på Gyldendal akademisk. - Fra 4. oppl. 2002 utgitt på Gyldendal akademisk. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 1993 (Nkr 285.00); 3. oppl. 1997 (Nkr 298.00) ; 4. oppl. 2002 (Nkr 340.00). - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Kvalitetsstyring(markedsføring)
Bedriftsøkonomi Kvalitet Kvalitetskontroll Vis mer... Kvalitetssikring
Markedsføring Produkter Kvalitetsstyring(bedriftsledelse) Kvalitetsstyring(bedriftsleiing) Marknadsføring - Kvalitetsstyring Bedriftsøkonomi((NO-TrBIB)HUME07868) Kvalitet((NO-TrBIB)HUME15289) Kvalitetssikring((NO-TrBIB)HUME15290) Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) Produkter((NO-TrBIB)HUME07772) handel omsetning service kvalitetskontroll markedsføring tjenester tjenesteyting kvalitet produkt bedriftsøkonomi kvalitetsstyring markedsforskning kvalitetssikring kvalitetsledelse tjenestemarkedsføring |
Dewey | |
ISBN | 8200029840 : Nkr 279.00
|