Forlaget skriver om denne boka:
Forfatteren belyser temaet markedsorientering, sammenhengen mellom markedsorientering og kvalitet, og hva markedsorientering betyr for reiselivsbedrifter.
Forfatteren belyser temaet markedsorientering, sammenhengen mellom markedsorientering og kvalitet, og hva markedsorientering betyr for reiselivsbedrifter.
Utgitt | [Oslo] : TANO , cop. 1996
|
---|---|
Omfang | 245 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Kvalitetsstyring
Reiseliv Kvalitetssikring Servicenæring Vis mer... Turisme
Markedsføring Reiselivsnæring Servicenæringer Turistnæring Markedsføring((No-TrBIB)HUME07755) Reiselivsnæring((NO-TrBIB)HUME07760) Servicenæringer((NO-TrBIB)HUME07734) markedsføring reiseliv turisme ledelse tjenesteytende næringer tjenesteyting serviceutvikling kvalitetssikring servicebedrifter kvalitetskontroll markedsorientering servicenæring serviceledelse kvalitetsledelse kvalitetsstyring servicenæringer |
Dewey | |
ISBN | 8251833450 : Nkr 268.00
|