Tegningen lever! : nye dialogiske perspektiver på tegneundervisning i grunnskolen


Nina Scott Frisch (red.)
Tale på CD Bokmål 2020

Tilhører NLB
Vis hos NLB

Medvirkende
Frisch, Nina Scott (medforfatter)
Gunnes, Margrete (medforfatter)
Hopperstad, Marit Holm (medforfatter)
Johnsen, Eileen Garmann (medforfatter)
Vis mer...
Utgitt
Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
Opplysninger
I prod. per des. 2020. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Hvordan kan vi undervise i tegning i dagens skole? Hvordan kan vi forstå og begrunne tegneundervisning i grunnskolen og i kunst- og kulturskolen? Denne boken er en samling bidrag fra ulike aktører som har tegning som arbeidsredskap, undervisningsfokus og forskningstema. Til sammen har boken som mål å løfte fram praksiser og å utvikle teori som kan besvare disse spørsmålene.
Emner
Dewey
ISBN
978-82-16-32856-9

Andre utgaver/formater


Bibliotek som har denne